گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر
گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر

گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر

Endochois این بار قوی تر از گذشته



محمد سینا غیاثوند



Endochoice یک وسیله ی عکس برداری از معده و دستگاه گوارش میباشد که به تازگی با قدرت بیشتری روانه بازار ها شده است . در مدل های قبلی این محصول میدان دید 150 درجه وجود داشت که بعد ها این میدان دید به 245 درجه رسید حال این محصول جدید با میدان دیدی برابر با 330 درجه میتواند بسیار قدرتمند تر از مدل های قبلی عمل کرده و پزشکان اطلاعات و تصاویر بهتری ارائه دهد . این فیوز با نمایش تصاویر در سه نمایش گر امکان تجسم بهتر پزشکان ار مسیر های گوارشی را فراهم میکند . این فیوز از طریق یک پنل مدیریت شده و به وسیله دوربین های متعدد و پرژکتور های متعدد خود تصویر برداری کرده و اطلاعات و تصاویر را در قالب یک فایل PDF به پزشکان تحویل میدهد .


نظرات 1 + ارسال نظر
کابلی پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام دلبندم. از اینکه میبینم مقاله های قشنگی مینویسی و نیز داری پله های ترقی رو یکی پس از دیگری و گاهی دو تا دو تا طی می کنی بسیار خوشحال و خرسندم و به خودم افتخار میکنم که سعادت اینو داشتم که در سالهای نه چندان دور دانش آموز بسیار با استعدادی همچون تو داشتم و قدرش رو نمیدونستم اما در هر صورت به خودم میبالم و افتخار میکنم که محمد من همون محمد سالهای قبل هستش که من همچنان دوستش داشتم و دارم .اما محمدم بدون که این علاقه زیاد من به تو باعث نگرانی من هم شده که نکنه بخاطر خوشتیپ بودنت و خوشگل بودنت و پاک بودنت اطرافیانت بخوان یا ازت سو استفاده کنن که خودت هم خبر نداشته باشی و یا بخوان از راه بدرت کنن. اما در هر صورت آرزو میکنم که همه این مسائل ازت دور باشن همیشه کامیاب باشی و در نهایت تابناک و گشاده دست برایت آرزوی خیر میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد