گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر
گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر

گروه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد رامسر

همکاری کمپانی ایمپلنت سازی nobel biocare با کمپانی اپل


سینا غیاثوند. کمپانی  Nobel BIocare در سال 2013 در نیویورک بیش از 2000نفر از حرفه ای ترین دندان پزشکان را گرد هم جمع آوری کرده است . هدف از این گرد همایی بررسی آخرین تحولات دندانپزشکی و امپلنت می باشد.  در این گرد همایی که 4 روز به طول انجامید بیش از 100نفر از بهترین متخصصان دهان و دندان با استفاده از تجارب خود بهترین فن ناوری های نوین دنیای دندان را به اشتراک گذاشتند.

  

 کمپانی  Nobel Biocare در این گرد همایی جدید ترین فناوری خود را معرفی کرد: >> گردش های دیجیتال به صورت یک پارچه برای درمان بیماران <<

گردش جدید درمان با ارزیابی های موثر بیمار و برنامه ریزی درمان توسط نرم افزار Nobel Clinicianآغاز میشود . برای درمان بیماران که مشکل دندان دارند به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار می باشند به طوری که اسکن دقیق دندان ها توسط نرم افزار به صورت خودکار و کاملا هوشمندانه انجام می شود .کمپانی  Nobel با  ارائه درخواست ارتباط کمپانی اپل این امکان را فراهم کرده تا بیماران پس از استفاده از نرم افزار با پزشک متخصص ارتباط برقرار کرده و پزشک به وسیله ی اطلاعات دریافت شده توسط نرم افزار بیمار را راهنمایی و مشکل او را شناسایی کند. از طرفی این نرم افزار امکان برگزار کردن ویدئو کنفرانس را در بین متخصصان نیز امکان پذیر می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد